Lite dammigt här kanske.

Nu har det råkat bli sådär långt mellan inläggen igen. På gränsen att jag inte riktigt vet vad jag pysslat med. Men det är väl i princip det gamla vanliga, kafferep, promenader och häng med vännerna o familj. 
Himla släppt och skönt faktiskt. Inte varit så mycket jobb för min del så har passat på att fara omkring bland vänner på kafferep.
Helgen spenderade jag hemma hos Mattis i Stockholm. Drack vin, körde en utgång, hängde, snackade skit, åkte massor med tunnelbana, vandrade omkring i stan och lite överallt. Var en riktigt härlig helg måste jag säga. Som en liten mini semester. 
Idag är det jobb på schemat och det har inte gjort så mycket med tanke på att det är så fint väder. Så himla skönt att kunna sitta ute. Däremot börjar jag känna mig helt slut nu när man varit i solen hela dagen... Men men, snart är klockan 21:30 och man får gå hem.

Hoppas ni har haft det bäst så slänger jag upp dom få bilderna jag har från dom gångna veckorna. Bye. 









Kommentera här: