Ledig, äventyr och kompishäng.

Har har det varit full fart hela veckan i princip. 
Onsdags blev det lunch och häng på Tuna P med Carro och hennes minsta Wiggo. Sedan blev det hem och slappa. 
Torsdags var det kaffe hemma hos Jennifer, hade så mycket att prata om så tiden bara flög förbi. Hämtade sedan Budda från dagis och hade honom här på eftermiddagen/kvällen. Så himla mysigt.
Fredags var vi och storstädade hemma hos Johnnys mamma då dom var i kreta och vi har varit kattvakter samt blomvattnare denna vecka, tyvärr var deras plan 29 timmar försenat så dom kom inte hem förrän idag men som tur är kom dom iaf hem till ett nystädat och fint hem så nu kan dom bara njuta utav att dom finally är hemma!
Igår blev det en tripp till Stockholm för att träffa Johnnys polare, väl hemma igen blev det en lugn kväll.
Idag blev det promenad till Johnnys mor på morgonen och dona det sista innan dom kom hem, sedan gick jag till Jansson, hängde med Bullen lite innan vi åkte vidare på äventyr, plockade sedan upp Malin påvägen. Var runt i lite olika affärer då Jansson och Robin har köpt hus och på tisdag ska deras lägenheten plåtas inför försäljningen. Så himla exalterad för deras skull. 

Nu sitter jag här i soffan och spyr utav nervositet inför VM-finalen, varit så nervös i typ 2 timmar och känns som att jag ska kräkas upp mina inälvor... Detta är varför jag inte riktigt kollar hockey längre... jag tror i princip att jag ska vara med och spela.. Hoppas ni haft fantastiska dagar så hållet vi tummarna att det blir guld idag igen. Ha det bäst!


Kommentera här: