Vilken vecka och än är den inte slut!

Fyllde som sagt år i måndags, skulle inte ha något firande men strax efter att jag vaknat kom Johnnys mor med tårta och present. Blev en snabb fika innan jag skulle iväg på arbetsintervju, and guess what?!?! I FUCKING GOT IT! Som jag längtar till augusti nu! 
På kvällen blev det american pizza och film, kort därefter dök lillebror och Chaqline upp. Fick present och så blev det att vi hängde tills det var dags att gå och lägga sig. 
I tisdags blev det soffhäng fram tills My slutade jobbet, jag plockade upp Malin så åkte vi dit på kaffe. Även där blev jag firad och My donade en "hemmagjord" glasstårta, blev ett par mysiga timmar innan vi rullade hemåt igen och lillebror & chaqline kom över. Donade med lillebrors CV m.m., även då stannade dom till läggdags.

I onsdags var det dags för jobb igen för min del, så jag fick ett ryck att städa på förmiddagen sedan gick jag och la mig. 
Igår/torsdag skulle Johnny till Stockholm och Max skulle iväg på mini semester tillsammans med hans polare o hans familj, kul för dom. Eftersom jag jobbat natt skulle jag sova men det gick sådär. Blev istället att jag vaknade vid 12, fått sms utav mamma att TBE vaccinet är slut (behövde fylla på min men glömt helt att göra det....), hur som haver kan jag inte somna om så ligger och googlar på ev ställen som kan ha kvar. Visar sig att det är slut i hela Sörmland... hamnar på någon vårdcentral i Uppsala (don't know how) men dom har iaf en fästingbuss som åker o kring och gissa vad?!?!? Dom stod på Stora coop mellan 13-15, vad är oddsen liksom?? Kastar mig ur sängen och åker dit direkt. 
All denna stress gör ju förstås att jag vaknar till liv. Så när jag väl är hemma igen är jag klarvaken... lillebror och Chaqline kom över för att hämta gravljus då lillebror kompis fick bort här i veckan.. så tragiskt! Det blev ju såklart att vi umgicks lite och Chaqline fick låna lite kläder utav mig nu i värmen, magen växer ju så det knakar så att hennes egna kläder kan hon snart inte ha. 
Lyckades iaf somna om efter promenaden med khandie runt 16:30, vaknade igen vid 19:30. Fördelen var ju just att varken Johnny eller Max var hemma eller skulle komma hem tidigt så behövde inte laga någon middag. 
Trodde denna natt skulle bli förjävlig, men icke. Den här gått riktigt fort och snart är jag ledig. 
Lite sugen att fira med lite bubbel o helgen men får se hur det blir. 

När jag kliver av här om typ 1 och en halvtimme så ska jag handla, sen hem och duscha samt bädda rent sängen. Fick bara en feeling att det skulle vara tokskönt! 
Ha det bäst så hörs vi när vi hörs!


Kommentera här: