Blahiblaha.

Känns lite som att tiden står still just nu men att den ändå går så fort. Juni är snart slut och känns inte som jag gjort annat än legat på soffan även fast det ändå varit endel äventyr. 
Förra veckan blev det ett par nattpass. Max hade cabaré i skolan som vi var och tittade på, sedan hade han ju även skolavslutningen i fredags. Att han nu gått ut 9:an och ev flyttar till Örebro för att gå gymnasium i höst känns liiiiite läskigt. Förstår ej varför jag blir nervös när det är han som ska flytta till en helt ny stad, men både jag och Johnny hoppas han kommer in på musiklinje här i stan så vi får ha honom hemma. 

I helgen var i Stockholm på Gasp & Better bodies store, dom hade en Kick-off med tävlingar, grillat, rea och mycket mer. Var himla kul. Johnny fick även träffa två utav sina idoler så han var som ett barn på julafton. Söndags blev det fika hos Johnnys mor innan det blev skräpmat och filmkväll. 
Micke kom även och droppa deras hundar på söndagskvällen (Nova & Sessan) dom ska vara här tills imorgon någon gång så blev lite oplanerat hundvakt. Men det funkar bra. 
Så dessa dagar har typ bara blivit att vi legat på soffan och gosat med djuren. Blivit lite låsta med alla djuren här hemma. Men jag själv har inte haft ork för att göra något annat så mig gör det inget faktiskt.  
Det mest ointressanta jävla blogginlägg på länge. Hoppas ni alla har det bra så ska vi se när nästa ointressant inlägg kommer. 



Kommentera här: