It's my birthday.

I onsdags kväll blev det en kaffe hos Jansson. Blev inte så jätte sent men hann med att snacka lite skit. 
Torsdags blev hundarna hämtade och efter det åkte vi till Johnnys mor på kaffe. Därefter åkte vi ut till Heléne en snabbis innan vi åkte vidare och käkade hos mamma som spontant bjöd över oss på tacos. Så himla mysigt. Hon tände även en brasa efter middagen så vi satt och myste framför den. Lillebror och Chaqline var också med, vet ej om jag nämnt det men jag ska bli faster här i höst och nu börjar verkligen magen komma fram. Så mysigt. 

I fredags var det ju midsommarafton. Vi hade först inga direkta planer, vi hade pratat lite löst om att hänga hemma hos Kenny och bara äta god mat o umgås. Jag gjorde iordning en sallad med färskpotatis och så bakade jag en jordgubbstårta. För vad är midsommar utan jordgubbstårta liksom? Jag fick lite feeling helt enkelt. Det blev sedan bestämt att vi skulle käka och umgås hos Kenny så jag packade ner maten sedan packade vi in oss i bilen och åkte dit. Blev en sån mysigt eftermiddag/kväll. Mat, massor med skratt och trevligt sällskap. Kan det bli bättre?? Var hemma hyffsat tidigt så blev lite film innan läggdags. 

Lördags blev det bara en slappardag, låg på soffan och tittade på film hela dagen. Tanken var att det var planen även för kvällen men runt 8 fick Jansson den briljanta idén att åka hem till My för att bada bubbelpool och dricka bubbel. Sagt och gjort. Vi åkte dit och fick en riktigt kul och mysig kväll. 

Igår/söndag så började mitt sommarschema.. så dagen gick till att sova. Nu är snart första natten gjord sen har jag 2 dagar ledigt innan det är dags att köra igång på riktigt. Känns lite tungt då många går på semester nu och en annan ska jobba... Men men. 
Idag är det även min birthday! Kommer inte bli något firande i år heller då jag helt enkelt inte har någon lust med det. Så min födelsedag går till att sova och ev äta chips ikväll. Ha det bäst så hörs vi när vi hörs. 


Kommentera här: