Magiskt bra helg!

I helgen blev det full fart. Fredagen blev dock en flopp, hade tänkt hitta på något kul men istället låg jag med magsmärtor hela kvällen tills jag somnade i princip. Eller framåt tio när magvärken hade släppt städade jag och gjorde fint i Max rum, passade på medans han var borta.

Lördagen blev det loppisar med Johnnys mor, sedan åkte jag till My på kaffe och därefter plockade jag upp Johnny för att åka ut till Heléne och Nisse för att grilla. Johnnys systerdotter + barn har varit här från Norrland så vi tog en grillkväll med dom. Så himla mysigt.

Söndagen åkte vi till Kolmården, det var jag, Johnny, Heléne, Josefine och ungarna. Blev en riktigt bra dag och satan va alla djur fått bebisar där så blev alldeles knäpp. Så himla söta. Blev verkligen en magisk dag men satan va slut man var när vi kom hem. 

Måndags var det dags för jobb igen så blev inte speciellt mycket gjort. 

Igår skulle Norrlandsfolket åka hem så jag sov fram till 11:30, vi plockade upp Max, köpte mat och åkte sedan ut till Heléne för en sista lunch innan dom åkte. Blev riktigt mysigt. Väl hemma igen blev det några fler timmars sömn innan det var dags att jobba igen.
Måste erkänna att detta natt gått liiite segt då jag varit rätt trött. Men ibland får man offra lite sömn för roligaste saker och det var ju värt det. 
Nu väntar jag på att dom sista 2 timmarna ska gå så jag får åka hem. Hoppas ni haft lika bra dagar som jag haft så hörs vi när vi hörs. 


Kommentera här: