Babyshower, sleepover,roadtrip, dop, 30årsfest, bad och skönt häng.

Det är i princip det som skett den senaste tiden, och jobb.. 
Då jag och Maggie inte kunde vara med på Mickis babyshower gjorde vi våran egna blöjtårtan med lite presenter i samt köpte med oss tårta och fick hem till henne. Blev himla mysigt och lite skönare när det bara var vi 3 också.
Även blivit en sleepover hos My innan det var dags för mig att jobba förre helgen. Då hennes Robin var borta så passade vi på att ha en myskväll (jag hon, Jansson och Terese). Däremot blev det bara jag som sov kvar. Fredagen kom My:s mamma, sedan droppade även Jansson och Malin in. Han hänga ett par timmar innan det var dags för mig att åka hem och sova.

Blev sedan jobb hela helgen.
Måndagen åkte jag och Malin till Västerås.
Tisdagen åkte jag och Johnny runt i stan, handlade lite och letade efter gula/svarta kläder inför kommande helgen. I Västerås var det värdelöst och hittade inte ett skit och hittade inget på tisdagen heller.
Onsdagen fick jag ner på stan själv och då jävlar hittade jag en klänning till mig och lite annan shopping. 

Sedan var det dags för jobb igen. 

Klev av fredagen och då drog jag och Malin till My för att slå in paket. Väl hemma igen blev det lugn hemma kväll.
Lördags var det dags för Bullens (Lea) dop, var dubbeldop tillsammans med Jansson bror och deras lilla Fred. Så himla fint och trevligt. 
Kom hem runt 16 och då var det bara att pudra om näsan för att åka till Kennys Överaskningsfest då han blev 30år i veckan. Där var det svart/gult tema (aik:are som han är). Den blev väldigt och han blev riktigt överraskad. Blev en perfekt kväll på en fantastisk dag. Kom lite sent men då lillebror och Chaqline hängde hos oss och djuren gjorde det inget. Väl hemma blev det full tillsammans med dom innan läggdags. 
Söndags blev det en baddag tillsamman med lillebror och Chaqline, packade med matsäck, vatten m.m. och drog till hällbygropen, dock vet det lite mycket folk för oss så vi åkte till lilla badet i borsökna istället. Så skönt att bada!! Avslutade dagen med mat, gottis och film hemma hos oss. 
Hade nog egentligen räckt att säga att jag haft en magisk helg! 
Igår/idag blev det gäng med Azari innan det var dags att sova. Hon käkade på mocca (kan själv inte riktigt äta i denna värme...) Sedan blev det promenad till vapemore då Azari behövde nytt därifrån. Sedan köpte vi lite gott och hade parkhäng. Tokskönt!

Nu är snart första natten gjord på mina mardröms veckor här. I 2 veckor nu jobbar jag 10 nätter... varav 5nätter ligger placerade i rad. Kan inte säga att jag är tokpepp. Men fördelen är att det enbart är 3-4 brukare hemma så kommer bli lugnt. 
Hoppas ni alla haft det bra så hörs vi när vi hörs. 



Kommentera här: