Sista natten.

Är inne på sista timmarna utav sista natten här ute på jobbet. Känns helt sjukt. Skulle ljuga ifall jag inte sa att jag var nervös. Men tror att det nya jobbet kommer bli så jävla bra! Men tanken på att jag inte ska tillbaka hit, där jag arbetat i 3år, på väldigt länge gör mig nervös. Tryggheten försvinner och jag kastar mig in i något helt nytt. 

Så vad har jag gjort förutom haft nedräkning? Jo mina lediga dagar förra veckan blev det häng med Azari på onsdagen och torsdagen kom mormor & morfar ner så blev en dag ute hos mamma med middag och härligt häng på deras altan. 
Fredagen skulle jag gå på min sista helg men innan jag åkte till jobbet blev det kaffe ute i borsökna där Jansson och Robin bor för tillfället tills dom flyttar till deras hus. 
Blev en liten energikick innan arbetshelgen.

Klev av måndagen och när jag vaknade gjorde jag mig redo och åkte till Jansson där även My var så blev det kafferep och fika ute i solen. Så mysigt! 
Tisdagen gick jag intro på nya jobbet. Som sagt så nervöst men kommer nog bli bra. Var väldigt roligt iaf. Även fast jag kände mig så sliten.

Nu har jag snart jobbat mina sista 2 nätter. Bara 2 timmar kvar sen är detta över. Ska bli så skönt men finns vissa kollegor jag kommer sakna lite extra. Men nu har vi en anledning att ses på fritiden. Hoppas ni har det bäst så ska jag bara sitta här i 2 timmar med vetskapen att det är just mina sista 2 timmar här på ett tag. Åhhhhhhhhh vill bara fira. Ha det bäst! 




Kommentera här: