Magiskt!

Alltså att ha en ledig helg kändes som att ha långledigt. Så jävla skönt! Som minisemester. Tragiskt men sant. Fredagen spenderade jag mest i sängen. Var lite små sugen på att hitta på något först men kände sen att det var rätt skönt att inte göra ett shit. 
Brukar alltid känna press att jag måste hitta på saker just för att jag haft så korta ledigheter, men inte denna gång. 

Lördagen var guld! Plockade upp Malin runt 13, vi drog och handlade, jag droppade sedan henne och allt vi handlat hemma hos henne. Åkte hem och gjorde mig iordning för att sedan gå tillbaks till Malin.
Vi hade nämligen bokat in en drinkkväll. Blev mer en drinkeftermiddag/kväll men vad gjorde det. 
Väl hos Malin blev det först cider och balkonghäng innan vi gjorde iordning drinkar och plockade fram massor utav gottis!
Vi satt på riktigt på Malin balkong heeeeela eftermiddagen och kvällen, snackade skit, åt gott, drack drinkar, spelade kort och hade det allmänt mysigt. Malins mamma kom även och gjorde oss sällskap en stund på kvällen.
Vid tolv gick jag och Malin ner på stan, blev en sväng förbi strömsholmen innan vi gick vidare till grappa och satt på uteserveringen. 
Som sagt, lördagen var guld. 

Söndagen spenderade jag på soffan framför serier och film. Förvånansvärt nog var jag inte bakis. För första gången på evigheter. Så skönt! 
Nu har det varit jobb från i måndags och om ca 30 min väntas lite ledighet igen. Får se vad den bjuder på. Ha det bäst!! 

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Låter som en fantastisk helg ju :)

Kommentera här: