Finally en ledig helg!

Alla dessa nätter gör att jag blir helt dagblind och glömmer hälften utav vad som sker på dagarna när jag väl är vaken. Lite frustrerande måste jag säga men nu är det enbart 7 nätter kvar innan det nya jobbet väntar. Så exalterad!!

Hur som haver, helgens nätter gick väldigt fort, vilket jag misstänkte. Sedan blev det inte sådär tokmycket sömn då jag pendlade mellan hemma, lagersberg (där vi var barn och hundvakt) och jobbet. Men jag överlevde. 
Måndags blev det storstäsning innan sömn, sov ca 3 timmar innan jag åkte vidare till Micke och Janna. Lagom vid middagstid åkte vi därifrån, handlade lite snabbt och sedan blev det skräpmat i soffan. 
Tisdags blev det en shoppingtur i Västerås. Hittade lite allt möjligt men det som gjorde trippen till en 10 poängare var nya döskalleburken (som nu används som kaffeburk) och döskalle nagelack, köpte nagellacket enbart för flaskan.
På kvällen fick jag för mig att slinga håret då jag köpte hårfärg, bara det att de gick sådär att göra det själv... fick liksom inte riktigt ur slingorna ur hettan.. så jag sprang ner till granne  så fick hon hjälpa mig. Blev helt enkelt en helkväll med grannarna då. Håret blev hyffsat bra men trodde det skulle bli lite ljusare. Får se om jag lägger du fler slingor eller låter det vara nu.

Nu har jag snart jobbat mina 2 nätter för denna vecka och en ledig helg väntar. Minns knappt sist jag hade det. Fy satan va skönt det ska bli. Hoppas ni har det bäst så ska jag hålla ut sista timmarna här innan hemgång. Ha det bäst! 

Juste, har rakat khandie också. Nu är all hennes päls borta.

Kommentera här: