Wake me up when it's all over.

Snart 2 veckor sen jag slängde in några rader här. 1 och en halv vecka har jag varit ledig och det var behövligt. Efter mitt senaste pass blev det 2 dagar på soffan då jag inte hade någon ork kvar. 
Men på fredagen blev det balkong häng, bubbel och skitsnack hemma på Malins balkong. Var så himla mysigt, framåt kvällen när vi blev hungriga gick vi hem till mig och käkade, sedan blev det utgång. Malin och My drog ganska tidigt men jag, Johnny och Mattias fortsatte i princip hela natten. Låg sedan bakis resten utav helgen men det var det värt.

Under 2 helger har jag varit hyffsat duktig på att inta alkohol så nu är det bra ett tag framöver. 
Har även varit hos läkaren i veckan, får provsvaren i början på maj så nu är det bara att hoppas det ser bra ut. 
Har finally träffat Bullen, alltså hon kan vara det sötaste, älskade lilla unge! Längtar så att få se henne växa upp. 
Har även varit duktig och varit ute och gått en del. Både med Johnny och hundarna och med Johnnys syster + hennes karl. 
Kafferep hos Johnnys mor och ett äventyr till Örebro har också hunnit med. Max har ju sökt gymnasium i Örebro så medans han var på någon form utav öppet hus på skolan gled jag och Johnny runt i Örebro. 

Nu är jag inne på natt 2 av 3, sedan har jag 1 kväll ledigt innan det är dags för nattjobb igen. Längtar till ledighet igen! 

Innan jag avslutar måste jag bara nämna det här med att Avicii har dött, har aldrig varit det där hysteriska Avicii-fanet men efter att sett hans dokumentär (Avicii- True stories
) blev jag så jävla berörd. En människa som är så genomgod, arbetade sig upp från ingenting, donerar i princip all sin inkomst till välgörenhet samt gör allt för sina medmänniskor. Vilket människor självklart utnyttjade... så hemskt vilka äckliga och vidriga människor det finns. Helt ärligt så känns det så förjävligt och förkrossande att han dött så ung. Ett sant geni var var han var. 
Må du vila i frid Tim. 

Nu ska jag fortsätta arbete, ha det bäst. 


Skulle kunna bomba med bilder på bullen men en får räcka. 





Kommentera här: