Känns lite som jag både partat och jobbat för resten utav året på en vecka.

Jag ska nog inte nämna ledighet här... Så fort jag skrivit att "nu är jag snart ledig" så ramlar det in pass. Hur som haver, hela förra veckan (som jag egentligen skulle vara ledig) blev det jobb. 
Både natt och dagspass så känner mig lagom sliten. 
I helgen var det 50års fest för Mattis mamma Pia, blev ett jävla drag. Drack även liiiiite för mycket alkohol så ni kan ju räkna ut hur jag mått. Dricker ju nästan aldrig alkohol längre så kroppen fick nog en chock. Jävligt kul hade vi iaf, det var Hippiteama så efter en sväng på vinden var jag redo! Mattis och Hank sov även hos oss så när vi kom hem efter festen drack vi lite mer vin och snackade skit. 

Men nu till det största utav allt: BULLEN ÄR HÄR!, japp Jansson har nu äntligen ploppat ut Bullen. Hon är så himla söt! Tyvärr har jag varken kunnat träffat Jansson eller Bullen då dom haft lite komplikationer och varit inlagda. Men som dom fina vännerna vi är (jag, My och Malin) så var vi upp med en korg med massor med gottis och annat som dom kunde roa sig med. Och i söndags var vi och storstädade deras lägenhet så dom hade ett fint hem att komma hem till. Var där redan vid 9 fast jag partat loss på lördagen... Känner mig duktig över det. 
Igår fick dom komma hem på permission så nu håller vi bara tummarna att dom får stanna hemma! 

Idag har jag varit jävligt effektiv. Vaknade hyffsat tidigt, duschade och donade hemma. Mötte lillebror i garaget, bytte däck på bilen, tvättade och städade bilen, sedan hem, gjorde lunch, vilade lite sedan åkte jag till jobbet. Såhär effektiv var det längesen jag var. 
Nu är det jobb till 21:30 sedan får vi se hur resterande utav veckan blir. Ha det bäst!


Juste, fick ett par nya solglajjor utav Johnny idag! Så snygga, ibland blir man lite extra bortskämd.


Kommentera här: