Helgen.

Blev ett par fullspäckade lediga dagar över helgen, känner mig nästan mer slut än utvilad men det var det värt! 
Fredags skulle jag och Jansson gått promenad men då Bullen bara ville äta och sova kom vi inte iväg, istället blev det kaffe hos Jansson. Jag tog mig även friheten att städa deras lägenhet då det nya föräldralivet inte direkt ger så många luckor till sånt. När jag var klar hos Jansson åkte jag och Johnny o handlade innan vi hämtade Nellie på dagis, vi skulle nämligen ha henne sovandes hos oss. Gullungen! 
Hade en supermysig kväll då vi busade, bakade Pizza och hade fredagsmys.

Lördagen åkte vi och plockade upp Johnnys mor sedan åkte vi runt på loppisar, inte det lättaste med en 3åring som vill titta, klämma och känna på allt. Men det gick ändå. Näe vi bar klara åkte vi till Johnnys mor och käkade tacos innan  Kenny kom för att hämta Nellie. Resterande utav kvällen spenderade vi på soffan. 

Igår gick jag en runda på stan med Maggie, skulle leta present till min kusin så hon och James hakade på. Därefter blev det paketinslagning innan vi rullade vidare. Blev en super trevlig kväll med god mat och gått sällskap. Väl hemma körde vi myskväll tillsammans med Max. Satans bra avslutning på helgen.

Idag är det jobb 13-21:30. Känner mig som sagt helt slut efter helgen så längtar hem till sängen igen. Ha det bäst och glad valborg på er.



Kommentera här: