Äventyr & Midsommar + min födelsedag.

Igår blev det äventyr till västerås, vi var till dollar store och fyllde på allt från dusch material till hundgodis/leksaker och hundbädd. Blev två stora kassar fyllda med allt möjligt så nu har vi lager så det räcker ett bra tag. Vi låter som två ullareds shoppare men det är så skönt att ha såna där produkter hemma på lager. Samt hunden skulle ju såklart ha lite ben,godis, leksak och en egen bädd. Det förtjänar hon. Därefter blev det lunch på erikslund och lite shopping där, bla en fläkt till bilen som khandie kan ha i baksätet. Blev även en sväng in på lager 157 och jag fick lite kläder som Johnny betalade hehe. Väl hemma blev det en skön hemmakväll framför serien californiacation, vi är helt besatta utav den... kom i sängen vid 3 ungefär. 

Idag sov jag större delen utav dagen, sen åkte vi ut till mamma för grillning och lite midsommarfirande samt fick jag paket utav mamma och Fredrik, en termos jag spanat in på cervera men jag tyckte den var för dyr för att vara en termos och blev snål. Men så fick jag den i present nu och jag är himla nöjd. Speciellt eftersom jag inte tänkt ha något firande. Det blev iaf en jätte trevlig kväll och jag ville bara vara kvar men kunde tyvärr inte då jag jobbar vaken natt inatt och hela helgen för den delen. 
Nu är ju även klockan efter tolv så nu är det även min födelsedag så grattis till mig själv så firar jag in min nya ålder med nattpass som sagt.  Ha det bäst nu och hoppas ni alla har en riktigt bra midsommar och är ute o slirar för mig också.

Kommentera här: